miercuri, 7 mai 2014

Teofil

Pusesem punct acestui blog. O veste năpraznică m-a făcut să-mi reconsider poziţia: s-a stins un mare patriot, Teofil, pe numele său lumesc Ion (John) Herescu. Spirit enciclopedic, savant, autor, profesor universitar cu două doctorate, blogger recunoscut ca fiind extrem de valoros de foarte mulţi oameni de cultură.
De trei zile încoace, am fost plecat. Unde? În lumea tristeţii fără de margini şi o să mai rămîn o vreme acolo. Teofil a fost nu doar un prieten virtual extraordinar, a fost un mentor şi un îndrumător cultural şi spiritual pentru mulţi; pentru mine a fost un om deosebit în mod special şi nu voi spune de ce, acum. Va mai trece un timp pînă să-mi treacă nodul din gît şi va trebui să treacă un timp şi mai lung pînă cînd voi reuşi să-mi stăpînesc lacrimile.
Voi reveni. De ce? Simplu: pentru că abia acum am priceput ce mi-a spus Teofil, cînd am iniţiat acest blog: dacă ai început, continuă. E LEGE! ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu