sâmbătă, 24 noiembrie 2012

O zi oarecare


N-a fost de ajuns că astăzi erau anunţate funeraliile actorului care-a ilustrat magistral personajul ION, într-un film de referinţă şi anume, ION, din cartea cu acelaşi nume a marelui Rebreanu: Şerban Ionescu. RIP!
Am aflat de dimineaţă că a mai trecut în lumea umbrelor, alt mare actor: JR. RIP!
Datoria de familie m-a făcut să particip la un parastas. RIP! Mătuşă Maria.
Am vrut să schimb registrul zilei şi am dat o fuguţă la Gaudeamus. Lume multă, cărţi, lansări, o sărbătoare a spiritului care nu se lasă învins de vitregiile vremurilor. N-am zăbovit prea mult timp acolo. Am cumpărat cartea domnului Pleşu, Parabolele lui IisusAdevărul ca poveste şi am plecat, obosit de forfoteala din jur… Poate voi merge iar mîine, să mai scotocesc printre rafturile editurilor prezente la acest eveniment. Poate.
Mi-am amintit apoi, că tot astăzi s-au împlinit 21 de ani de cînd Freddie Mercury, ne-a părăsit. Paradoxal, una dintre nemuritoarele melodii ale marelui cantautor, mi-a insuflat speranţă. Pentru că, nu e aşa? 

Un comentariu:

  1. N-a fost deloc o zi oarecare. Poate că tocmai am lăsat la timpul trecut una dintre acele părți din omenire , când aștrii se sfădesc îndelung , și abia apoi decid..
    Am trăit atât de intens ieri!

    Rău îmi pare că n-am ajuns la târgul de carte..

    RăspundețiȘtergere