marți, 11 februarie 2014

Omul nou

Am cunoscut un astfel de individ, ieri. N-are nici cea mai mică tresărire de conştiinţă.
Adică: NU admite că s-ar fi putut înşela participînd activ în anul 2012 la manifestaţiile care au determinat căderea guvernelor Boc şi MRU.
Nu admite că atunci a fost o lovitură de stat.
Are sub 30 de ani şi nu crede aproape nimic din ce i-am spus despre comuniştii de dinainte de 1989 deşi, el m-a întrebat, despre; credea că fabulez. N-am insistat pentru că era limpede că n-avea rost. 
Acest OM NOU, este un tînăr instruit, lucrează în IT, şi ştie cîte ceva din istoria universală; ştie cîte ceva şi din alte domenii: literatură, ştiinţe, mai puţin teologie sau filosofie. Păcatul său? este logic daaar, nu şi raţional.
Ca el, sunt prea mulţi oameni noi, tineri care habar n-au de unde vin şi ce vor să facă în continuare. (dpdv istoric).
Cînd i-am desenat acestui tînăr că Ponta este în linie directă din Ceauşescu - Iliescu, a căscat ochii mari şi IAR nu-i venea să creadă.
Asta este problema: long story, partidă pierdută începînd cu învăţămîntul promovat de Dolfi Drimer şi continuat de Ecaterina Andronescu.  
Recapitulez pe scurt ce mi-a spus omul nou:
Omul nou vorbea în clişee negative despre Patapievici, Pleşu, Tismăneanu.
Omul nou a recunoscut că n-a citit nici-o carte scrisă de aceşti oameni.
Omului nou nu-i venea să creadă că A3 este o oficină de propagandă toxică deşi, CULMEA, recunoştea că Voiculescu este penal; numai că omul nou, este în continuare convins că Băsescu este răul absolut.  
Picătura chinezească de la A3, şi-a făcut efectul!
Pe scurt, concluzia mea: omul nou visat de Ceauşescu a apărut,  este ferm în convingeri daaar, debusolat.
Apropo: ce busolă are poporul român? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu