luni, 19 mai 2014

Mergeţi la vot

Nu mă mai sperie de multă vreme baubaul vehiculat de unii propagandişti de partid care ne îndeamnă să votăm răul cel mai mic. Am mai spus: răul este rău pur şi simplu.
De fapt, n-am fost niciodată speriat de perspectiva răului cel mai mic.
Am fost etichetat cu mulţi ani urmă ca fiind parte din „corul îngerilor” care nu pricep/e că politica este făcută de oameni reali, oameni cu bune şi cu rele, oameni cu defecte şi cu calităţi. Aşa este: politicienii sunt emanaţia votului dat de oamenii care au aşteptări de la aleşii lor. Oameni care-şi aleg  oamenii care să-i conducă.
Îndemnul meu către voi, cititorii modestului meu blog, este: mergeţi la vot!
Hai să vă spun pe scurt de ce cred eu că trebuie să mergem cu toţii, la vot.
-         mă enervează statisticile mincinoase
-         mă enervează şi mai mult decît statisticile, sondajele şi mai mincinoase
-         mă enervează faptul că-s tratat ca o simplă cifră statistică în calculele partidelor.
Acum.  Mi se pare limpede că dacă nu mai vrem să fim trataţi ca simple cifre statistice de indiferent ce partid face această mişelie, este imperios necesar să ieşim la vot şi să ne exprimăm preferinţa politică. Nu contează cu cine votaţi? Cum să nu conteze? Contează enorm! Dar şi mai important este să mergeţi la vot.
Numai dacă mergeţi la vot putem să aflăm pe viu, cu cifre mult mai apropiate de real, care şi ce vrea de la viaţa pe care o avem în prezent şi mai ales, pentru viaţa copiilor noştri.
Numai dacă mergeţi la vot putem spulbera calculele partidelor.
Repet: votaţi orice doriţi daaaar, mergeţi la vot!
Ps. N-am de gînd să insist prea mult pe această temă dar, alegerile pentru Parlamentul European sunt mult mai importante decît par; fie şi numai pentru că legislaţia europeană are precădere asupra legislaţiei fiecărui stat membru al UE.

Aşadar, mergeţi la vot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu