luni, 21 ianuarie 2013

Nimeni


Am inchis televizorul, enervat: iar se cearta idiotii. Iar poporul mult prea plat, sufera de cecitate: daca hotii striga hotii, crede zvon de vuvuzele si se lasa inselat. Asta calitate noua: sa inghiti nemestecat, gunoi fetid de latrina si sa crezi ca-i praf de stele. N-are nimeni, nici-o vina: asta este vrerea sortii, iar indemnul Muresan, suna tot mai des, in van. Doamne da-mi rabdare multa, ca de-mi dai Tu o putere, ii fac hrana la pantere. Nimeni insa, nu m-asculta... 

6 comentarii:

  1. vezi?
    cum deschizi televizorul,cum te enervezi!

    RăspundețiȘtergere
  2. si dupa ce-l inchid, vin la tine si ma nedumeresc si eu: Luchian, iubea bucataria italiana?

    RăspundețiȘtergere
  3. sper ca vei merge acolo,sa stii ca se fumeaza! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca se poate fuma, e musai sa merg. :)
      mi-a placut cum ai prezentat acest local asa ca, sigur vom merge.

      Ștergere
  4. Si noi avem "narozi" nostrii aici, dar norucul meu e ca eu nu ma prea uit la televizor! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Norocul tau este ca traiesti intr-o tara civilizata unde Parlamentul nu initiaza lovituri de stat. Norocul nostru, a fost Coana Ioropa si mai ales, NATO!

      Ștergere