sâmbătă, 30 martie 2013

BĂH, SĂ-MI TRAG UN CAP ÎN GURĂ!…


Vezi pe sticlă semidocţii
Făr-un minim de cultură
Dând notiţe-n miezul nopţii…
Băh, să-mi trag un cap în gură!…

Avocaţi făcând la spume,
Analişti de conjunctură,
Ei rezolvă pacea-n lume…
Băh, să-mi trag un cap în gură!…

De carton, miliardarii,
Urlă-n draci, fără măsură
Şi îşi flutură dolarii…
Băh, să-mi trag un cap în gură!…

Guvernanţi ce iau plocoane,
Opozanţi cu coama sură
Ce se ceartă pe ciolane…
Băh, să-mi trag un cap în gură!… 

Biznismeni ce trag la ţepe,
Şi ne plimbă şi ne fură
Incercând doar să ne-nţepe… 
Băh, să-mi trag un cap în gură!…

Manelişti cu patru clase,
Fotbalişti de umplutură
Cu merţane lângă case…
Băh, să-mi trag un cap în gură!…

..........................

De-aia-mi vine câteodată
S-o las naibii de cultură,
Şi să-i strâng mai laolaltă
Să le dau un cap în gură!…

Autor Sorin Olariu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu