vineri, 22 martie 2013

Duzina de cuvinte - metamorfoză


După atîta haos de incertitudini, într-un final fericit , m-am liniştit. Pacea m-a cuprins încetişor, las eşecul în urmă şi păşesc strălucitor spre cel care discerne un soi de valoare de un soi rău. Am cules ultima binecuvîntare de la floarea care m-a şi botezat. Am reflexe blânde şi catifelate şi nimic nu mă mai opreşte să inspir iubire, cunoscătorilor: din vin prost, m-am transformat în vin pelin. :)
Cei care au mai jonglat cu aceste cuvinte, sunt: psi . scorpio . dor .
şi iar dor . lili3d . Dictatura Justiţiei . Dia na . tibidoi .
Carmen Pricop

18 comentarii:

  1. M-ai bagat in ceata, "din vin prost, in vin pelin", vinul pelin nu poate fi decat amar, deci dupa capul meu, nu prea bun... deci?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) e o chestie pentru cunoscători.
      nu e bun decît ce place fiecăruia dintre noi.
      schema este simplă: dintr-un vin de soi care din diverse motive nu reuşeşte la procesare, se poate face un vin de masă acceptabil şi chiar bun: secretul constă în pelinul care îi ascunde imperfecţiunile de gust mascîndu-le într-un savuros gust amărui, gust pe care îl are de exemplu berea dar, şi anumite soiuri de vin rose, inclusiv franţuzeşti.

      Ștergere
  2. Întotdeauna vine și pacea: mai dulce sau mai amară. :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa e:
      pacea poate fi un haos în care cine vrea, discerne liniştit în final, între valoare şi eşecul cules dintr-o iubire cu accente blânde dar dominată de rău, dacă nimeni nu-l opreşte.

      Ștergere
  3. vin pelin... da, da, aşa e gustul meu acum!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu te pricepi, psi :)
      tu ai gust amar după acest meci, vinul pelin este nobil în felul său...

      Ștergere
    2. nici nu am spus că m-aş pricepe, tibi! eu nu beau alcool niciodată. :)

      Ștergere
    3. foarte rău, psi. nici nu ştii ce pierzi :)))

      Ștergere
    4. exact ce spuneam: nu ştii :)))))))))))
      cel mult, îţi imaginezi şi ştiu de ce: confunzi cunoscătorii de băuturi fine sau măcar superioare, cu drojdierii care beau bastîrcă (zisă şi pufoaică) şi fac urît pentru că-s proşti şi inculţi.

      Ștergere
  4. mie imi place tot ce e amarui dar si cu o tenta usoara de dulce :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ia să vedem: ciocolata amăruie, migdale, cireşe amare; ca să vezi potriveală: şi mie tot astea-mi plac + bien sur, pelinul de maaaai :))))

      Ștergere
  5. pelinul nu dar ciresele amare da...
    si Fernetul Branca si Jagermeister :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De Fernet nu m-am atins de multişor dar, o să încerc nişte Jagermeister, multu pentru sugestie. Cine ştie, cunoaşte :)

      Ștergere
  6. Nu beau nimic amar. Doar dulce. Mă bucură pacea din sufletul tău.
    Să-ți fie de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu beau şi d-astea amărui pentru că-s foarte dulce şi trebuie să mă echilibrez LOL

      Ștergere
  7. Ar trebui să mă hărnicesc şi să comentez prima. Acum după ce v-am citit pe toţi trebuie să mă duc să caut sticla de Ramazzotti! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În sfîrşit cineva înţelege că în această postare nu vorbeam eu ci, pelinul :)

      Ștergere