miercuri, 25 iulie 2012

Apocalipsa. Sau unde dai şi unde crapă


Habar nu am de ce m-am abonat la acest portal – site – blog că tot le confund şi nici nu-mi pasă. Cert este că de atunci tooot primesc mailuri pe care de obicei, le ignor. Sînt şi destul de comod pentru a mă dezabona. În definitiv, articolele pe care le găsesc aici, par destul de faine, adeseori. Iată articolul la care am să mă refer pe scurt, aici:
L-aţi citit? Vă sperie apocalipsa finală? Pe mine, NU! Ştiţi de ce? Pentru că pe mine, personal, nu mă mai sperie sfîrşitul terrei, al Căii Lactee, al galaxiei noastre sau chiar sfîrşitul întregului univers. Cu toată răbdarea mea, nu-mi vine să cred că bunul Dumnezeu îmi va acorda chiar tot timpul care se va mai scurge de acum şi pînă atunci, la marele big rip.
Pe mine mă preocupă acum un singur lucru: cum mama dracului a reuşit o ceată de giboni nenorociţi să facă praf în cîteva zile, tot ce se construise în ţara asta cu eforturi uriaşe de la momentul decembrie 1989 şi pînă acum? După ce resorturi misterioase reuşeşte poporul acesta să pună cu obstinaţie în practică nenorocita sintagmă: unde-i bine nu-i de mine, unde-i rău, hop şi eu?
Cum reuşeşte poporul nostru să nu priceapă binefacerile apartenenţei României la UE şi la NATO, cea mai bună situare a acestei ţări, din toată istoria sa? Chiar, nu pricep.
La ce mă refer concret? Simplu: habar nu am după ce criterii cele mai mari partide din România îşi aleg şefii. Conducătorii. Habar nu am după ce criterii aceste partide, propun electoratului tot felul de dubioşi care să-i reprezinte în parlament. Habar nu am în ce soi de transă a fost cufundat electoratul care-i alege şi-i legitimează.
Şi mă întreb şi vă întreb: oameni buni, chiar nu înţelegeţi că votul pe care l-aţi dat, îl daţi, şi-l veţi da, se sparge în capul vostru invariabil?
Concret: la referendum, nu puteţi înţelege oameni buni, că votul pe care-l veţi da pe 29 iulie 2012, nu se sparge în capul preşedintelui ci, în capul vostru?
Dacă vreţi să evitaţi o posibilă apocalipsă politică actuală, BOICOTAŢI NU VOTAŢI! 

2 comentarii:

  1. Si eu m-am intrebat de multe ori pe ce criterii isi aleg partidele secretarii, presedintii locali, nu mai vorbesc de cei care ajung in "top of the...."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze că răspund cu întîrziere.
      Nu este nici-un mister: criterii de gaşcă de prădători: unii vor puterea, alţii vor averi nemăsurabile.

      Ștergere