vineri, 27 iulie 2012

Dacă


dacă ţi-aş spune într-o zi că ne vom legăna pe sub apele lunii şi liniştea ne va iubi ca pe nişte fraţi buni, ai să mă crezi?

dacă ţi-aş spune într-o zi, că pe sub barca lunii nu curge apă ci liniştea albastră se desenează, ai să mă crezi?

eu vin, ca începutul zilei vin, ca dorul nopţii vin, plutire pe ape neştiute cântând...

tu eşti începutul nopţii fără sfârşit, albastrul cel fără de care inima mea nu ştie să bată.

pe sub barca de lună te strig. tu nu înţelegi că mi-e...?
- - -
Poezie furată de la psi 

6 comentarii:

  1. Astăzi m-am gândit la Marin Sorescu. Poemul este trist, dar tot îl postez.
    Are un mesaj tulburător.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sorescu? Un filosof răzvrătit.

      Ștergere
    2. Scuze, și-am pierdut comentariul. Blogul meu este cam ”răzvrătit”..
      p.s. ascultă Rieu!

      Ștergere
    3. Nici-o pagubă. :)
      Rieu este cu adevărat minunat!

      Ștergere
    4. intotdeauna exista un "daca"...un atat de fluctuant "daca" :)

      Ștergere
    5. ce ne-am face dacă n-am fi dilematici? :)

      Ștergere