duminică, 4 decembrie 2011

Life in picture - 5

După o idee a lui Costin Comba .

Zăbrăuţi? Nici vorbă! Barcelona!
.
.

30 de comentarii:

  1. Asta ma duce cu gandul al filmele alea italiene,in care apareau doua "ţaţe" de-ale lor,pe la balcoane, şi se certau.
    Duminica placuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Strâmtorile lumii largi ...
    Reciproca e, mă tem, valabilă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici FC Barcelona nu bate tot....:P

    RăspundețiȘtergere
  4. si la Paris am vazut asa ceva...
    doar ca pe unii (pe noi) ii arata lumea cu degetul iar pe altii (pe ei) ii admira pentru originalitate :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Fetiţa Junglei
    Şi eu tot la aia m-am gîndit. :)

    Doru
    Frumos spus. De ţinut minte!

    anastasia
    oameni şi omuleţi...

    Administrator
    Chiar lîngă Nou Camp este casa asta! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Pana sa citesc titlul eram convins ca imaginile sunt de la noi :)
    Duminica senina!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu cred ca stiu cine locuieste acolo:):) O duminica frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  8. Diverse
    Nici mie nu mi-a venit să cred! :)

    DANI
    Sper numai ca aceia să nu fi fost români. :D

    Cris-Mary
    Dacă ştii, SPUNE! :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci se poate si pe-acolo!
    O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Melly
    Am văzut, am pozat, am postat!
    Zi faină!

    RăspundețiȘtergere
  11. Da Barcelona,dar nu Barcelona central!

    RăspundețiȘtergere
  12. tu1074
    Am vorbit mai mult decît elogios despre Catalunia într-un şir de postări denumite Ola-Catalunia pe celălalt blog.
    Am rămas foarte puternic impresionat de Barcelona la modul pozitiv.
    Aceste poze, nu sunt decît un contrast necesar şi atîta tot.
    Nu este nimic critic în acest demers.

    RăspundețiȘtergere
  13. inteleg, am avut acelasi soc pe stradutele de prin Venetia…

    RăspundețiȘtergere
  14. ...viata , oameni, rufe la uscat ...peste tot! frumos surprins:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Kadia
    Peste tot am mai văzut şi ruine, şi murdărie şi alte urîciuni dar nicăieri parcă aşa de multă ca prin unele locuri de la noi şi chestia asta mă doare al naibii!

    RăspundețiȘtergere
  16. Cristi
    Aşa se pare. :)

    geanina
    frumos, nefrumos, eram iritat că şoferul de la busul (bleau) cu care făceam turul Barcelonei oprise pentru o pauză de cafea. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Bună Tiberiu!
    Interesante poze!
    Mulțumesc de vizită
    și semnul lăsat!
    Duminică frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  18. Servus Elena!
    Mulţumesc pentru vizită!

    RăspundețiȘtergere
  19. Mie îmi aduce aminte de o privelişte aproape identică, văzută în Gara de Vest din Ploieşti, cu ceva ani în urmă... (pe vremea aia făceam naveta pe-acolo şi erau câteva blocuri... colorate chiar pe marginea căii ferate...). :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Si in Portugalia am vazut asa ceva. In Porto. Si totusi era parca ordonat. :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Peter
    Tot ce este posibil ca astfel de privelişti să fie mult mai larg răsdpîndite în diverse locuri. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Luiza
    Tare aş dori să ajung şi eu, în Portugalia.
    Cine ştie? Poate voi ajunge, cîndva... :)

    RăspundețiȘtergere
  23. ah,ce-mi place ! creste inima cand vad ca nu doar noi suntem asa ingalati... (glumesc,dar se pare ca nu exista padure fara uscaturi)

    RăspundețiȘtergere
  24. Au si ei rufe murdare. Daca nu le spala in public, macar le arata gata spalate.Totul e curat si frumos.Imaginea conteaza.:)

    RăspundețiȘtergere
  25. :) Mihaela!
    Nu vreau să supăr pe nimeni dar, cred că acesta este cel mai frumos şi cel mai adecvat comentariu de azi!
    MULŢUMESC! :)

    RăspundețiȘtergere