duminică, 18 decembrie 2011

Life in picture - 7

În Galeria de imagini de la Costin Comba eu aduc papagali

Sursa http:  http://scanzen.tumblr.com/page/8
.

33 de comentarii:

  1. Privita cu atentie pare sa fie o felicitare tridimensionala, din acelea pe care daca le privesti din unghiuri diferite , le vezi in doua stari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Administrator
    Aşa mi s-a părut şi mie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Grădinareasa
    Ai fost extrem de aproape! Este o carte poştală.

    RăspundețiȘtergere
  4. Textura mă derutase ...
    Inedită postare! Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doru
    Şi pe mine m-a intrigat. Căutam de fapt altceva şi am dat peste asta. Cu plăcere!

    RăspundețiȘtergere
  6. Diverse
    Trei peruşi perfect camuflaţi. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. geanina
    Chiar sunt îndrăgostiţi! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Love is in the air... :)
    Happy holidays!

    RăspundețiȘtergere
  9. am crezut ca sunt "doi indragostiti" prima data...dar exista si un al treilea...sa fie "sotul"? :))

    RăspundețiȘtergere
  10. pandhora
    Ai văzut? Te-ai gîndit la o ea, nu la un el! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Melly
    Mulţumesc. N-am făcut decît să îi 'pescuiesc' de pe net.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu pot decat sa iubesc imaginea asta care imi aduce aminte de piticii mei care sunt la fel de iubareti!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cris-Mary
    Şi eu care mă temeam că o să mă certe lumea că fac figură distinctă că nu spun nimic de Crăciun! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. FJ13
    Mi se pare evident! :) Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu nu te cert :D Mie imi place creativitatea :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Cris-Mary
    Mulţumesc frumos! :D

    eSorin
    De unde ştii că nu este o ea? :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Parca ar fi o idila care se vrea ascunsa.

    RăspundețiȘtergere
  18. Costin
    Peruşi comportîndu-se cameleonic. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Prima dată nu-l văzusem pe năzdrăvanul de sus... care s-a camuflat puţin!... :)
    Cred că am mai văzut astfel de ilustrate, sunt tare haioase! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Peter
    Am pus sub poză sursa. Vezi că sunt şi timbre acolo. Sunt haioase? Daaaa! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt foarte frumosi si colorati.Imi plac mult.O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  22. papagalii si lumea lor frumos colorata,...

    seara faina sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  23. Mulţumesc, rokssana. Seară faină! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Mulţumesc pentru apreciere, IULISA!

    RăspundețiȘtergere