duminică, 11 decembrie 2011

Life in picture - 6

La Costin Comba găsiţi imagini mai frumoase decît asta.
.
Sursa http://desydemeter.wordpress.com/

24 de comentarii:

  1. Hello Tiberiu!

    very beautiful, congratulations!

    RăspundețiȘtergere
  2. Diverse
    Acesta îmi place mie în mod deosebit. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. parca le-a zburlit vantul...
    cum poate fi un Van Gogh decat minunat...

    RăspundețiȘtergere
  4. ...crezi ca are concurenta van gogh? nu prea :)

    RăspundețiȘtergere
  5. pandhora
    Pe blogul sursă, zilnic se predă cîte-o lecţie de artă. Sigur că şi Van Gogh este minunat!

    RăspundețiȘtergere
  6. geanina
    La asta nu m-am gîndit. Sunt foarte mulţi pictori absolut minunaşi!

    RăspundețiȘtergere
  7. O bucatica din istoria artei.. Buna alegere! O duminica frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  8. Cris-Mary
    Duminică faină şi ţie... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place! Imi reaminteste de vara! o duminica placuta:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Complexa simplitate a unui geniu ...

    RăspundețiȘtergere
  11. Un tablou in care parca soarele isi imprastie razele!
    Felicitari! O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  12. o piesa de arta care sa ne readuca bucuria in suflete :)

    RăspundețiȘtergere
  13. O lectie si-o poza calda.
    O saptamana zambitoare

    RăspundețiȘtergere
  14. Duminică plăcută, ANA MARIN! :)

    Doru
    Excelent punctat, mulţumesc! :)

    Melly
    Meritul este al doamnei demeter, blogul sursă.

    rokssana
    cum bine spune-ai altundeva: vă trimit la lecţia despre frumuseţe. :)

    FJ13
    Da! Săptămînă frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  15. Tibi,
    Am fost împreună cu fiul cel mic la Galeria de artă din Londra. Era interzis fotografiatul.
    Nu m-am putut abține- „ am furat„ buchetul de floarea- soarelui.
    Fiul meu era tare speriat, eu, și mai și..

    RăspundețiȘtergere
  16. Gina
    Şi eu am făcut cîteva fotografii, ba chiar şi un scurt clip, la Catedrala din Girona-Catalunia.
    Poate am să le postez...
    Şi Silvia era tare speriată. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Seara bună :) un dar al soarelui trecut prin geniul lui Van Gogh :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Tare îmi place !
    E de Miercuri...

    RăspundețiȘtergere
  19. Servus, dragă nora şi mulţumesc tare mult, pentru vizită. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. tu1074
    Cam E! Adică, fără prea multe cuvinte... :)

    RăspundețiȘtergere
  21. CLM
    Le-ai văzut tu pe toate, şi ai decis! :)
    OK, te cred. :)

    RăspundețiȘtergere