marți, 6 decembrie 2011

WW - 13

.Miercurea fără cuvinte a început la CARMEN
.
Sursa imaginii : http://desydemeter.wordpress.com/

34 de comentarii:

  1. Ba e, numai că nu reuşeam să încarc imaginea şi cînd mi-a ieşit, am lăsat-o aşa.
    Linkurile le pun mîine!. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fain tablou! Ţin minte un serial pe care l-am văzut în copilărie, despre acest mare pictor şi mi-a rămas în minte ideea lui de a lăsa baltă lumea "civilizată" pentru insulele polineziene. Ar fi o idee bună! Numai că stau prost cu talentul la pictură! :-)
    Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. s-a si casatorit acolo...parca asa imi amintesc ca am citit...
    expresiv tablou dar nu este chiar genul care ma emotioneaza :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place Gauguin și Marți și Miercuri și în toate zilele :)!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tahiti. Păi cum aşa măi frate. Toată lumea cu gândul la prima zăpadă, tu cu gândul la nuduri :lol:
    Să fi iubit! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. se pare ca gandurile tale sunt indreptate catre tari mai calde:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos, ne aduci o boare de caldura.

    RăspundețiȘtergere
  8. Inedită ideea, realizarea pe măsură ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Alexandru
    Nici mie nu mi-ar displace să dau o raită pe-acolo, chiar dacă nici eu nu le am cu mîzgăleala. :)

    pandhoraa
    Nu te îngrijora, genul acesta de tablou are destui admiratori. :D

    tu1074
    Cred şi eu că-ţi place! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. cammely
    aşa-i că m-am gîndit bine? :lol:

    geanina
    nu doar se pare ci, chiar îmi plac locurile calde. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Lumi Ro
    Mă bucur dacă vă place! :)

    Abbilbal
    Absolut: curat modern. :)

    Doru
    Nu este meritul meu ci, al lui demeter.

    RăspundețiȘtergere
  12. Gaugain şi Polinezia de care s-a îndrăgostit...

    RăspundețiȘtergere
  13. Călin
    Dac-aş ajunge acolo, cred că m-aş îndrăgosti şi eu. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu prea ma price la arta, insa tabloul imi place probabil datorita culorilor.
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  15. tu26dor
    Prea puţini sunt cei care se pricep cu adevărat la artă. Important este ca un obiect de artă să ne placă, adică să ne producă emoţii. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. cypy
    Mai vesel a fost Gauguin cînd a pictat tabloul. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce mi-ar place şi mie acum în Tahiti!... (nu..., nu pentru băştinaşe, pentru vremea caldă...). :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Max Peter
    Cum să te bănuiesc eu că ţi-ar plăcea băştinaşele? Nu te bănuiesc. SÎNT SIGUR! :P

    RăspundețiȘtergere
  19. Super, mereu mi-a placut Gauguin si spiritul lui liber.Happy WW!:)

    RăspundețiȘtergere
  20. ANA MARIN
    Urmează sursa şi vei mai vedea nişte tablouri frumoase! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Diverse
    Am avut de unde alege: blogul lui demeter! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc pentru vizita!

    Frumoasa si alegerea ta de astazi. Remarcabil artistul, remarcabil si modelul.

    RăspundețiȘtergere
  23. "Aventurier și geniu... Între mizerie și epuizare, călătorii și disperare, a ajuns să creeze opere extraordinare, în care redă cu intensitate viziunea sa senzuală asupra vieții." descrierea perfecta, pe care Wikipedia o face lui Gauguin... Fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  24. adriana
    Şi eu mulţumesc frumos, pentru vizită. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  25. CARMEN
    Mariile genii, marii artişti, ne lasă fără cuvinte, aproape întotdeauna. Ei reprezintă în mod plastic, gîndurile cărora noi, nu prea ştim să le dăm o formă adecvată...
    Mulţumesc pentru vizită!

    RăspundețiȘtergere
  26. CLM
    Aşa? Rîzi de mine? Bineeeeeeeeee! :D :D

    RăspundețiȘtergere