miercuri, 27 iunie 2012

Cîteva vorbe, despre MFC

Îi mulţumesc în mod special Doamnei CARMEN pentru susţinere. Le mulţumesc şi celor care au comentat la aceste postări ale mele, în care am lăsat deoparte frumuseţea florilor şi a animăluţelor. Am postat în decursul vremii, destule imagini superbe din diversele locuri în care am avut norocul să călătoresc, fie şi numai pentru scurte perioade. Mă necăjeşte faptul că în timp ce ţara mea - a noastră de fapt - trece prin vremuri extrem de dificile, ne refugiem în în oniric. După aproape un an de zile de MFC şi de LIP, am rămas cu un gust amar: am senzaţia că trăim cu toţii, mînaţi de o cecitate înfiorătoare: vorbim despre sexul îngerilor în timp ce valorile fragile ale statului de drept sunt puse între paranteze. Asta vrem? asta vom avea.

2 comentarii:

  1. Este adevărat ce spui. Ne mai relaxăm puţin. Noi cu ce putem ajuta statul de drept? Votâm ce credem şi cum credem. Cu asta ce realizăm? După ce îi votăm ne întorc spatele. Ce le mai putem face?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc pentru răspuns.
    Ce putem face? Putem să-i revocăm.
    Posibilitatea legală, esxistă.
    Pînăî la revocare însă, putem protesta paşnic, inclusiv pe bloguri. Te asigur că sunt citite.

    RăspundețiȘtergere