vineri, 20 octombrie 2017

Alicante 2

Continuîndu-ne plimbarea, am trecut pe lîngă un șantier/muzeu arheologic

Apoi, am văzut cea mai veche biserică din Alicante, Santa Maria (păcat că nu era deschisă)
apoi Catedrala din Alicante bogat ornată cu statui, tablouri, altare, mă rog, cam tot ce se găsește în bisericile catolice. N-am mai făcut poze și aici, dar am luat cîteva cadre de pe străduțele pe care ne-am plimbat ținîndu-ne după dădaca Olga J





Am făcut o scurtă incursiune pe Rambla, unde am vizitat și un muzeu al unei sărbători locale, Muzeul Focurilor, unde diverși artiști amatori își donează muzeului lucrările după ce aceste lucrări au luat parte la această sărbătoare, dar nu la întîmplare ci, în urma unui vot democratic la care participă atît cetățenii cît și artiștii, amatori sau profesioniști. Lucrările, înfățișează grupuri statuare care mai de care mai caraghioase, lucrările fiind o satiră la adresa unor mentalități. Frumos, nimic de obiectat. Pentru a ne face o idee despre această sărbătoare, la final vizionăm un film de cinci minute, pe deplin edificator.

Pînă la ora de întîlnire mai avem fix 30 de minute, suficient cît să leorbăim iute la o terasă cochetă, două pahare cu bere rece, gulerată, teribil de bună dar teribil de scumpișoară; cam 12 euro per litru. Apoi, cei opt care am mers cu Olga ne-am reunit la microbuz cu cei trei solitari care numai ei știu ce-au făcut pe cont propriu și la drum spre Elx (citește elche).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu