luni, 23 ianuarie 2012

Bule şi Citate

BULE
 În sfîrşit, Bulă a recrutat.
- Soldat Bulă în ce companie vrei să fii ?
- În compania unei femei !
#
 Bulă e nemulţumit de meniu, şi-l întreabă pe caporal :
- Asta e totul ? Nu există nici o posibilitate de alegere ? 
- Cum să nu ? Poţi să alegi să mănînci sau să nu mănînci !
Soldat Bulă, dacă n-ai mai bea atîta, ai ajunge sigur caporal, ori chiar sergent.
- Mare scofală ! Cînd beau, mă simt colonel !
Bulă, împreună cu un coleg de armată, iese pe două cărări dintr-un bar.
- Hei, amice, vrei să chemi un taxi pentru noi ?
- Bine, dar eu nu sînt portar. Sînt plutonier de aviaţie !
- Da ? Treacă de la noi. Cheamă atunci un avion !
 CITATE
 La taberele de nudişti mai răsărite se practica o frumoasă distincţie de clasă; majordomii şi servitoarele care aduceau băuturi erau obligaţi / obligate să-şi admită statutul social inferior prin portul şorţurilor.    ROBERT GRAVES
Feriţi-vă de cei cu care staţi de vorba şi spun “în concluzie”. Asta înseamnă ca vor să o ia de la capăt.     ROBERT MORLEY
În spitalele de nebuni sunt mult mai mulţi bărbaţi decît femei, ceea ce arată cine scoate din minţi pe cine.   PETER VEALE
Cînd misionarii au ajuns în Africa, ei aveau Biblia şi noi pămîntul. Au spus “Să ne rugăm”, iar noi am închis ochii. Cînd i-am deschis, noi aveam Biblia, iar ei pămîntul.   DESMOND TUTU

5 comentarii:

  1. Amețit bine, Bulă se întorcea acasă de crâșmă.
    Vede un panou, se tot holbează la el ,apoi zice uimit:
    -Mă, la viata mea beți criță am văzut, beți morți am văzut, da' niciodată nu am auzit de beți pepsi!

    RăspundețiȘtergere