duminică, 29 ianuarie 2012

life in picture - CLIPA

o clipă pentru noi
de mii de ani doar nouă destinată
o clipă pentru noi
uitată-n colburi de milenii
şi regăsita azi de noi
o clipă pentru amîndoi
trecut-au peste ea
toţi oamenii din veacuri
regii măreţi şi curtezane
oameni de rînd de geniu şi mişei
dar clipa a rămas în crusta ei
nebănuită neştiută nesperată
am regăsit-o noi
cam colbăită dar era a noastra
am consumat-o simplu şi candid
în clipa asta
s-a petrecut esenţa unui început
care n-a fost
căci tot în clipa asta
am ramas pierduţi
doar în dorinţa noastră
o clipă pentru noi
de mii de ani
doar nouă destinată
o clipă petrecută simplu
şi…. uitată. 
###
Mai multe poezele, poze şi alte frumuseţi găsiţi la Costin Comba

14 comentarii:

  1. Minunat si adevarat! O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. clipa...cea mai lunga unitate de timp in scurtimea ei...
    m-a emotionat mult...mult de tot poezia...
    cui ii apartine?

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă spui că ţi-a plăcut, mi-a asum. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiam ca scrii...
      sa nu-mi spui ca esti o celebritate si eu habar nu am ca o sa mor de rusine :))

      este deosebit de frumoasa...o poezie care are acea incarcatura suava a unei clipe unice...

      Ștergere
    2. Domol, domol, că anonim m-am născut, anonim am de gînd să plec...:)
      E o simplă greşeală a tinereţii şi nimic mai mult.

      Ștergere
    3. acum de ce vrei sa cred ca ai varsta lui Matusalem? :))

      in acest caz pot spune ca ai gresit frumos si nu pot spea decat ca ai repetat cat mai des...greseala :)

      Ștergere
    4. Chiar Matusalem nu, dar nici prea departe... :)
      Am mai greşit eu dar, asta este cea mai frumoasă greşeală a mea.
      Poate o să mai găsesc şi altele. prea multe nu sunt şi le voi posta pe acilea.

      Ștergere
    5. Mulţam fain! Te voi anunţa. :)

      Ștergere