duminică, 8 ianuarie 2012

Pisica

Cine (nu) ştie de ce Life is picture merge la Costin Comba

.

15 comentarii:

  1. Ai văzut în clip ce muncă de convingere am dus...
    Scena se petrecea în faţa unui chibutz din Israel, singurul autorizat să prepare şi fripturi de porc. De aici, controversa. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pisica de kibuț,nu respectă prescripțiile religiei :) și mănâncă și ceea ce nu-i kasher(de ex. porc sau fructe de mare)!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta spuneam şi eu, chiar înainte de a-i oferi osul acela cu cărniţă. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Incerca ea sa pape da parca nu prea mai intra :)

    RăspundețiȘtergere
  5. A păpat, a păpat. Măcar ce mai era cărniţă. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. este "psipsina" varianta israeliană?
    cumva m-am întristat, aşa cum mă întristez de fiecare dată când văd pisicile nimănui.

    RăspundețiȘtergere
  7. psi
    n-ai de ce să fii tristă.
    în israel, nu există conceptul a ceva care nu este al nimănui...
    acea pisică, era foooarte bine mersi, te rog să mă crezi.
    ştii că în israel, paractic nu există conceptul de copil abandonat?

    RăspundețiȘtergere
  8. Când e vorba de păpică...
    Amuzantă idee, îmi place! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Am fost pe fază, am filmat. Asta este. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Trebuia sa-i faceti bucatele mai mici, ca sa nu se chinuie asa. Nu cred ca era satula, nu putea sa rupa carnea de pe os :).

    RăspundețiȘtergere
  11. Asta mi-o adus aminte de o vb :)) "cine nu mananca tot, pupa pisica in bot" :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Hmmm, nu pare a fi chiar apocaliptică vb.
    Sînt pe lume desigur, pisici şi pisici. :)

    RăspundețiȘtergere