miercuri, 11 ianuarie 2012

WW 2 an 2012

În Miercurea Tăcută iniţiată de CARMEN doar o vorbă vă mai spun: sărbătorile s-au terminat. Lăsaţi băutura, luaţi cultura. :)

.

28 de comentarii:

  1. Mulțumim pentru invitația la lectură! :)
    Seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Tiberiu!
    Frumoasă invitație!
    Seară excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. ei da...o invitatie care ar trebui onorata :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sophie
    Tîrgul era permanent dar, nu prea multă lume ştie de el. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. pandhora
    Musai! dpmd vedere, musai! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. rokssana
    Tot ce este pe blogul acesta este frumos. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Zău căî-i bun îndemnul și bună e povața !
    Eu mă voi conforma :)!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. şi când nu găseşti cartea pe care vrei s-o citeşti, ce faci, tibi?
    ştiu... strigi la tibi să-ţi vină în ajutor ca un prieten bun ce esteee! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. psi
    şi vine tibi în ajutoooor! :) cere şi ţi se va da!

    RăspundețiȘtergere
  10. lista cu petru culianu, tibi! :)))
    mulţumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  11. Diverse
    Ştiu eu ce zic. Măcar uneori. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. ok, psi
    mîine îţi trimit lista, pe mail. bine?

    RăspundețiȘtergere
  13. un îndemn vrednic de lauda! minunate cuvinte!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place ideea de targ permanent. Nu am mai auzit pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  15. CLM
    Băi, mă băgaţi la idei: chiar e bun îndemnul meu? :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Costin
    Tocmai din acest motiv am crezut că e bine să vă spun că acest tîrg de carte, este permanent.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce pacat ca nu sunt in Bucuresti! As fi vizitat acest targ neaparat! Frumoasa initiativa si de laudat indemnul tau! :) Eu chiar l-am pus in aplicare dupa sarbatori! ;)
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mulţumesc, Lolita!
    Sper că ai notat adresa iar cînd vei veni în Bucureşti, vei şti unde să mergi. :)

    RăspundețiȘtergere