miercuri, 4 ianuarie 2012

WW 1 an 2012

Habar nu am ce să propun azi, la generoasa iniţiativă a doamnei CARMEN Aşa că mă înscriu cu
 

Cu drag vă urez tuturor, Happy WW !

33 de comentarii:

  1. sunt frumoase paginile albe...viitoare urme pe hartie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Urăsc paginile albe care aşteaptă răbdătoare suma vorbelor care ar trebui spuse şi nu pot fi exprimate cumsecade întotdeauna.
    Daar, îmi place puritatea lor... :)
    A paginilor, desigur, nu a vorbelor. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tema la alegere. Erau cele mai grele teme la scoala. Dar aici insa mi-a palcut ideea:)
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. interesanta alegere! noapte linistita:)

    RăspundețiȘtergere
  5. "Cu creionul pe hârtie
    O păpuşă am desenat..."

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba chiar este o idee foarte bună!
    Foaia albă mie-mi pare că semnifică tot ce nu s-a spus încă, dar urmează, parcă m-aş gândi la un şuvoi de vorbe.

    RăspundețiȘtergere
  7. Potenţialul încă neexprimat ...
    Inedită sugestia! Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. abbilbal
    La asta nu mă gîndisem. :)

    Costin
    Bine-ar fi să le poţi aşterne oricînd ai chef...

    Lumi ro
    Mulţumesc, pentru! :)

    Max Peter
    Dacă şi tu spui... înseamnă că aşa e!.

    Doru
    Şi eu îţi mulţumesc!

    Diverse.
    Aşa-i ? :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. daca nici tu nu stii, cine sa stie?

    RăspundețiȘtergere
  10. la majoritatea, cred ca pagina anului 2012 este înca goala; putini au date exacte, deja planificate. Pe pagina mea sunt doua date:
    30 martie si 1 inuie... Sanatosi sa fim, ca pagina se va umple si poate ca vom si scrie despre acele evenimente importante! ;)
    Faina ideea fotografiei de azi! Happy WW!:))

    RăspundețiȘtergere
  11. eu ştiu: maya ar gusta cu plăcere din caiet şi din pix, aşa cum o face în fiecare dimineaţă! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. CARMEN
    Cred că în subconştient, cam aşa am gîndit şi eu. Şi eu am cîteva date trecute dar, în linii mari nu ştiu cum voi umple acest an. Bine ai spus: sănătoşi să fim! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  13. psi
    bine, bine, maya poate să facă aşa, dar eu?
    eu din ce să muşc? :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Să dea Dumnezeu să fiți sănătos și să scrieți pagina cât mai frumos!
    Seară frumoasă de miercuri vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Si mie mi se intampla sa raman fara inspiratie.
    Nu-i nimic, te asteptam miercurea viitoare!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  16. Un nou început...
    cu o mână prietenească întisă spre noi

    RăspundețiȘtergere
  17. E super ideea ta!
    O pagina alba iti da..o mie de idei!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  18. o trimitem pe maiușka, tibi, cum să nu! trimitem pe maiușka! :D

    RăspundețiȘtergere
  19. poti sa asterni pe hartie orice iti trece prin minte

    RăspundețiȘtergere
  20. foaia goală e semn bun! Mi-a adus aminte de zenisme și de paginile lăsate intenționat goale.
    Așa că...mulțumim pentru prilejul de meditație :-)

    RăspundețiȘtergere
  21. La mulţi ani, Sara!
    Pagina aia va mai rămîne aşa, o vreme. :)

    Melly
    M-am mai liniştit puţin... :)

    tu1074
    Un nou început? De ce nu...

    emahategan
    O mie de idei? Nu şi mie. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. psi
    Nu ştiam eu unde a dispărut foaia de hîrtie.
    Maiuşka e de vină? Bineeeee. :)

    RăspundețiȘtergere
  23. adriana
    Pare uşor, nu? :)

    C.L.M.
    au mai rămas 51 de WW anul acesta. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. dagatha
    semn bun zici? zenism?
    n-am ce face şi constat că trebuie să te cred. :)

    RăspundețiȘtergere
  25. O coala alba si un moment de meditaţie acum, la început de an.
    Iată că am pătruns şi într-un nou an, pe care ni-l dorim cu toţii mai bun decât cel care a trecut şi este firesc să fie aşa.
    Salutari prietenesti!

    RăspundețiȘtergere
  26. SoriN
    Un an bun îţi urez şi eu şi te salut cu prietenie!

    RăspundețiȘtergere