vineri, 2 august 2019

Bla bla bla de insomnie


Pe mine încă nu m-a prins somnul dar Tandemul a fost răpus J
Cu grupul ne revedem mîine, la ora nouă, la recepție, pentru o nouă hoinăreală. Timpul fuge nemilos dar mai avem trei zile pline. Apoi, valea…                               
Am văzut că unii, după cină, s-au îndreptat către oraș. Bravo lor! Noi nu mai suntem în stare. Numai că ei, noii hoinărici, au cu peste două decenii mai puțin ca noi. Asta e…
Am fost puțin dezamăgit la Alcobaca, am fost uimit la Batalha, minunat de tocănița de pește și iar și iar, uluit de infrastructură.
Cînd o să avem și noi așa ceva? Vorba ceea din bătrîni: NIKAKDA! De ce? Pentru că România este sabotată sistematic de mai bine de un secol și jumătate. SIS-TE-MA-TIC. Nu este vorba că în funcțiile executive sunt incompetenți și hoți. Problema este că acești neica nimeni sunt păpușați de o ocultă autohtonă – NU internațională, care știe exact ce și de ce face, împiedicîndu-i pe cei care ar putea face cît de cît ceva, să facă ceva. Orice.
M-am referit la infrastructură. Știți cum arată harta autostrăzilor la noi? HAOS. Știți cum arată harta autostrăzilor în Ungaria, de exemplu? Un model de organizare gîndită pe termen lung! Toată țara este racordată la un centru, capitala, și toate extremitățile țării care au legătură cu vecinii sunt acoperite. Organizare savantă și bine  intenționată. Clar?
Sau. Așa-i  că nu știm mai nimic despre Portugalia? Așa-i. De ce? Simplu: Portugalia are o viață normală, fără huzur dar și fără drame sociale. Portugalia are după cum deja am spus, infrastructură excelentă, de aici și turismul prosper, turism bazat pentru consum, în special pe producția proprie, are o industrie capabilă oricînd să suplinească derapajele cauzate agriculturii de meteorologie, are o rețea de aprovizionare cu produse autohtone infailibilă, etc etc etc. Plus de asta, am mai spus, NU există conflicte politice majore, pentru că este de neconceput ca acolo un tîmpit oarecare să se creadă împăratul absolut peste tot ce mișcă în țară și NU există legi care să-i albească pe hoți. simplu? Pentru ei, DA!
Or fi și pe acolo zone întunecate, nu știu, nu le-am aflat daaar, dacă ar fi ceva-ceva, presa vîndută bandiților de pe la noi, n-ar fi scăpat prilejul de a le relata. Și atunci repet întrebarea: așa-i că nu știm nimic despre Portugalia, țară normală, neinteresantă pentru mafioții care-au acaparat mijloacele media din Ro? Așa-i.
Din romanica, singura veste bună care mi-a parvenit, este că Barna și cu Cioloș au ajuns la un pact politic benefic pentru votanții USR PLUS.
Noapte bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu