joi, 25 iulie 2019

25 iulie 2019. Acasă la Romanica


Am ajuns acasă pe 23 iulie, seara, am păpat ceva și ne-am culcat că eram epuizați. Ieri, am scris ultima filă a jurnalului portughez în continuarea jurnalului din Delta Dunării:
Pfoaaaai ce-am mai dormit! Eu să dorm pînă la nouă și jumătate??? Neîntors!!! Nu prea mi se întîmplă așa cava. Dar, oboseala și-a spus pînă la urmă, cuvîntul. Am răsfoit fluxul de știri, nimic nou sub soare. Cotcodancilă prezidențiabilă? Rîsu-plînsu. Finală Barna – Johanis? Cîștigă clar Barna. Asta ”băieții cu ochi albaștri” au alte planuri.vom mai vedea, timp mai e.
Robi a plecat cu vechiul meu computer poate poate mi-l salvează. Dacă nu asta e, îmi cumpăr altul. Pînă atunci, salut!

Acum, cu picicul reparat recalibrat și cu blogurile recuperate, trec la așternut impresiile de vacanță, începînd cum este și firesc, cu Delta Dunării, unde am cheltuit cu folos cinci zile, una dus, trei zile pe cele trei brațe și ultima zi, întors acasă la bucale pe alt drum, cu autocarul.
Azi am început să transcriu textul din agendă în word și mîine, după ce recuperez și pozele de pe tabletă încep să postez.
După Deltă, urmează superbul tur făcut în superba țară, Portugalia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu