duminică, 28 iulie 2019

Cormoran  

Deci am mers de la Tulcea pînă aici vreo două ore, deși se preconizau patru. E limpede că domnul profesor Paul Blidaru precipită lucrurile ca să ajungem mai repede la Tulcea, ca să avem mai mult timp liber. Și bineface!
Pe drum n-am fi avut unde și de ce să ne oprim și pare-se că nici pe aici mare lucru nu prea este de făcut.  În afară de grupul sosit cu nava noastră, nu pare să mai fie nici țipenie. Complexul este format dintr-un hotel-bar și vreo 15-20 bungalouri (parter plus etaj) , un restaurant cu terasă și o piscină pricăjită pentru copii. Apa are 40-50 de centimetri adîncime, adică-i bună doar pentru copilași și eventual pentru rățuște J
De la recepția hotelului se pot închiria bungalourile, sau șezlonguri și umbrele pentru piscină la prețul de fix 20 lei.
Eu n-am chef de colindat incinta cu capul descoperit (nu mi-am luat șepcuța ot Canada J ) și aștept răbdător pe terasă Tandemul plus restul de turiști debarcați de pe navă pentru aproximativ două ore. Cum spuneam, complexul este pustiu în toiul verii ori asta spune destul despre halul în care a decăzut turismul din România. De ce să te lași umilit acasă la tine cînd pe aceiași bani (sau mai puțini) poți fi tratat regește în alte țări din UE? La fel de frumoase dacă nu cumva chiar mai? Țări cu infrastructură funcțională unde este de neconceput ca un tren să circule cu 10-15-30 km/h? Țări unde șoselele străbat țara în mod logic și funcțional?
În ultimii 16 ani ne-am făcut toate vacanțele în străinezia și după această experiență tot acolo vom purcede.
Măcar cît s-o mai putea, că onor haita politică strîmbă din nas la regulile civilizate din UE și face absolut TOTUL ca să ne scoată de-acolo, bleah.
În fine. Revin la terasa restaurantului (uriaș și gol-goluț repet, în luna iulie!). De curiozitate, consult lista de bucate (noi vom prînzi pe vapor) . Bogată pe hîrtie, axată în special pe pește cum e și normal dar, nici preparatele din bucătăria internațională nu lipsesc. Dar. De ce este nevoie de precomandă de aproximativ o zi pentru unele preparate de pe listă? Presupun că din lipsă de turiști adică de comenzi, nu au semipreparate cum este aproape peste tot.
Gamă bogată de băuturi, în special alcool. Văd că apare și Aperol că tot îi face toată lumea o reclamă nebună J Habar n-am ce-i chestia asta deși este la modă așa că cer și eu ca să nu mor prost J Gust, bleah! Un soi de bitter sau fernet sau cam așa ceva, că n-am mai pus astfel de chestii pe limbă de cîteva zeci bune de ani. Pînă mai deunăzi, mă mai îndemnam la cîte o pălinkă zdravănă sau la cîte un wischi de soi. Dar acum, mă limitez la ceva vinișor și mai mult la bere. Nu-mi place aperol așa că, PAS J Tot mai bună este o Heineken draft, rece și gulerată. Ultimele imagini din Delta Dunării: 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu