sâmbătă, 27 iulie 2019

Hotel Delta


În fine, ajungem la Hotel Delta, trei stele pîlpîitoare, primim cazarea și coborîm la masă că vorba lui Silvia, ne vine să lătrăm de foame J
Primul fel a fost un soi de șalău (bine gătit, dar cam fad) înecat într-un ocean de piure de cartofi la care s-au îndurat să ne dea și cîte un păhăruț minuscul cu vin de Niculițel + o sticlă mititică de apă plată sau carbogazoasă, la alegere. Deocamdată aștept răbdător să ne aducă felul doi, porc la cuptor sau cam așa ceva. Semn bun: în cameră am zărit o scrumieră, deci se poate fuma! 
Au adus porcul, două felii generoase cu două garnituri, pilaf de orez și piure de cartofi cu sos de tomate roșii, dar după ce-am gustat am lăsat totul în farfurie. Bucătari de mahala. Nici măcar desertul, înghețată de vanilie n-a fost mai comestibil. Asta a fost, să vă fie de bine, mulțumim. Vorba lui fratele meu, Cornel, odihnească-l Domnul în pace: mulțumescu-ți ție Doamne, c-am mîncat dar iar mi-e foame J
Lîngă cele 5 mese a cîte 10 persoane (grupul) mai erau vreo 20 de petrecăreți care sărbătoreau ceva, se distrau și jucau de mama focului în sunetul unei orchestre de trei zgomotici plus o talentată distrugătoare de șlagăre autohtone și internaționale.
Mai bine luăm o sticlă de vin pentru delectat pe îndelete în cameră. Mîine ne trezim la 6,45 să mergem cu bamporiul pe Brațul Chilia. Noapte bună! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu