vineri, 31 octombrie 2014

Turul întîi de alegeri prezidenţiale 2014

Părerea mea  - pe scurt - despre competitori şi motivaţiile lor:
- Vadim şi Funar care-şi dispută de fapt, şefia  PRM
- Meleşcanu, Johannis şi Tăriceanu fac jocul lui Ponta – USL
- Dan Diaconescu despre care nu pot afirma decît că vrea să scape de puşcărie
- Kelemen Hunor care-şi verifică potenţialul electoral în competiţie cu celălat candidat de etnie maghiară – îmi scapă numele
- domnul Brînză despre care chiar nu ştiu ce doreşte de fapt
- încă  doi candidaţi care nu vor lua în total decît pe undeva aproape de 1%
şi le-am lăsat la urmă pe singurele femei intrate în cursă, doamna Udrea, candidatul PMP şi doamna Macovei, candidat independent.
Despre doamna Udrea nu spun decît că am votat-o în circumscripţia mea electorală şi am dus lupte grele în apărarea domniei sale, inclusiv  pe Politeia. Cînd şi-a încheiat mandatul, a fugit să fie aleasă habar n-am pe unde pentru că tot ei i se poate reproşa distrugerea organizaţiei PDL – Bucureşti, pe vremea cînd această organizaţie era extrem de bine articulată. În aceste condiţii mă întreb: ce şanse are doamna Udrea să ia voturile bucureştenilor? Nici nu mai amintesc de uriaşa fraudă morală cu Fundaţia MP din care s-a desprins PMP, partid special croit pentru ea.

Nu-mi rămîne decît ori să votez pentru Monica Macovei, ori să nu votez deloc. Am cîteva motive pentru care votez Macovei: DNA, ANI, Legea confiscării extinse şi nu în ultimul rînd, recunoaşterea şi preţuirea internaţională de care se bucură. Şi mai spun că toată campania sa are doar susţinerea unor voluntari entuziaşti care s-au săturat de întreaga clasă politică actuală şi cu asta basta! Nu va fi aleasă? Asta vrea naţia, asta-i situaţia: eu nu  mai sînt speriat de bau-baul Ponta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu