vineri, 14 noiembrie 2014

14 noiembrie 2014

Ultima zi de campanie electorală. Ce-a fost de spus s-a spus, ce-a fost de făcut s-a făcut. Nu văd ce s-ar mai putea adăuga – semnificativ. Pare-se că zarurile sorţii au fost aruncate şi deşi par măsluite, vor decide. Pare-se că românii (?) vor decide duminică 16 noiembrie ce vor: un preşedinte ca Iohannis sau un preşedinte ca Ponta. Am încercat să ţin cît de cît un mini-jurnal al acestei campanii electorale – primul de pe acest blog – mai mult la sugestia unor amici din virtual, cu precădere din diaspora. Nu mai am nimic de adăugat.
Nu acum. Poate luni să mai spun ceva, după ce vom vedea rezultatele finale. Poate!
Pînă luni, am de gînd să mă relaxez în aceste zile de sfîrşit de săptămînă. Probabil că voi vizita Tîrgul de turism de la Romexpo. Probabil că voi merge la o crîşmioară liniştită să savurez împreună cu soţia mea ceva papa bun şi o sticlă de vin de soi. Poate voi face altceva sau poate nu voi face nimic aşteptînd să văd cum au căzut zarurile sorţii pentru România ŞI la aceste alegeri. Nu ştiu. Nu mai ştiu. În orice caz, îi îndemn pe toţi cititorii acestui modest blog să nu lipsească de la vot! Ultimul îndemn pe care îl fac la sfîrşitul acestei campanii este să citească – dacă vor – un excelent articol care îi poate lămuri despre profilul celor doi finalişti. AICI.
Să votaţi bine! J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu